عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 30 ارديبهشت 1395
بازدید : 170
نویسنده : زهرا ارژنگي

دعوت از علاقمندان، متخصین، سرمایه گذاران و یا صاحبان صنایع جهت پیوستن به این جامعه و گرد هم آمدن توانمندی ها، علایق موجبات خلق فرصتهای بی نظیر در فناوری هلیکوپتر شده است. بدون شک ارائه یک ایده از طرف یک علاقمند و حمایت آن از طرف یک سرمایه گذار و اجرایی شدن آن از طرف متخصصین و صنعتگران را می توان عامل شکوفایی و

پیشرفت امروزی جامعه هلیکوپتری دانست که توانسته نزدیک به صدها کتاب را چاپ نموده و دهها قطعه را ساخته و دورهای فراوانی را برای مشتاقان برگزار نماید. لذا عضویت در جامعه هلیکوپتری ایران برای ارتباطات بیشتر و در کنار هم قرار گرفتن بیشتر توانمندی ها خواهد شد.

امتیازات اعضاء:

1. بهره مندی از تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات

2.معرفی اعضاء به سازمان ها و نهادهای هوایی

3. ارسال دعوت نامه ها جهت بازدید از نمایشگاه های هوایی و شرکت در همایش ها

4. بکارگیری اعضاء جهت اشتغال و فعالیت

5. واگذاری نمایندگی ها و شعبه های فعالیت

6 حمایت از طرح ها و پروژه های هوایی در باب هلیکوپتر

7. معرفی جهت دریافت تسهیلات بانکی در زمینه اشتغال و کارآفرینی

۰8 دادن خدمات مشاوره ای و حقوقی برای ورود به عرصه فعالیت های هوایی

9. واگذاری امتیاز تولید قطعات و ساخت سامانه های هوایی

10. امکان پیشرفت در سطوح بالاتر

11.نظارت دائم بر سطح کیفی تقاضاها توسط کار در جامعه

12. شرکت در تورهای داخل و خارج از کشور

13. راهنمایی در جهت خرید و سرمایه گذاری

14. اولویت در مباحث سرمایه گذاری و هزینه ها

15. مشارکت در پروژه های توریستی و تفریحی شبیه سازها

16. امتیاز ورود به دنیای هوانوردی و آشنای با دیگر شاخص های صنعت پرواز

 

 



:: موضوعات مرتبط: كاتالوگ معرفي محصولات و خدمات , ,
تاریخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1395
بازدید : 186
نویسنده : زهرا ارژنگي

جهت گسترش و ارتقاء فناوری هلیکوپتر در کل ایران و استفاده و بهره گیری بیشتر مشتاقان و تلاشگران این عرصه با توجه به داشتن شرایط ویژه و مورد تایید هیأت مدیره فرصتهایی را در اختیار این عزیزان گذاشته تا بتوانند ارائه کننده و عرضه کننده قابلیتهای این مجموعه در شهر و دیار خود باشند.

لذا آن دسته از افراد و یا مجموعه هایی که احساس می کنند این قابلیت و ظرفیت را جهت ارائه فناوری هلیکوپتر در مناطق بومی خود دارند، می توانند از طریق سریع ترین وسیله ممکن با ما تماس گرفته تا اقدامات لازم جهت همکاری و آموزش به انجام رسد تا دیگر علاقمندان بتوانند بنا بر نیاز و خواسته خود از این فناوری بهره مند شده و خدمات لازم را دریافت نمایند.

در حال حاضر این مجموعه توانسته، خدمات خود را به دورترین نقاط ایران عرضه نموده و پاسخگوی نیاز تمامی عزیزانی باشد که هزاران کیلومتر با ما فاصله دارند.

لذا خوشحالیم از اینکه از سواحل آب های گرم جنوب، مناطق زیبای شمال و در شرق و غرب کشور، پرچم دار ارائه فناوری هلیکوپتر به کلیه ی ایرانیان عزیز باشیم و به این خدمت رسانی افتخار می نمائیم.

 

 

آماده واگذاری نمایندگی به علاقمندان جهت ارائه ی سرویس و خدمات به هموطنان در سراسر ایران هستیم



:: موضوعات مرتبط: كاتالوگ معرفي محصولات و خدمات , ,
تاریخ : شنبه 26 ارديبهشت 1395
بازدید : 194
نویسنده : زهرا ارژنگي

از زمان آغاز بکار این مجموعه تلاش شده تا افراد علاقمند و واجد شرایط بتوانند با فراگیری برخی آموزش ها و روشها زمینه های اشتغال و کار را برای خود مهیا نمایند و در این راستا نیز آموزش های هدفمند برگزار شده است.

عامه مردم شغل را در این فناوری فقط در خلبانی می دانند، در حالیکه خلبانی یکی از صدها فعالیتی است که در راستای تکنولوژی هوانوردی وجود دارد.

در حال حاضر بسترهای بسیار و وفراوانی وجود دارد که مشتاقان می توانند با ورود به عرصه آن زمینه ساز تولید و کارآفرینی شوند. جهت اطلاع بیشتر از این فرصتها و بسترها، کتابچه ای مخصوص گردآوری و چاپ شده و علاقمندان می تواند با مطالعه کامل آن با این فرصت ها بیشتر آشنا شوند.

 

                                                                

 

   

 

 

                                

 

 



:: موضوعات مرتبط: كاتالوگ معرفي محصولات و خدمات , ,
تاریخ : شنبه 24 ارديبهشت 1395
بازدید : 157
نویسنده : زهرا ارژنگي

از دیگر حامیان جامعه هلیکوپتری ایران و گسترش صنعت هلیکوپتر و گسترش آن در ایران پارکهای علم و فناوری می باشند که با در اختیار گذاشتن امکانات و منابع خود علاقمند به گسترش این علم و تخصص در این کشور هستند و تا کنون نیز تشویق ها و حمایت های این نهادهای علمی و فنی موجب گشته تا جایگاه جامعه هلکوپتری ایران بعنوان یک تشكل عظیم علمی ارتقاء یافته و رشد نماید. در دنیای امروز علم و فناوری در خلق ثروت نقشی بسیار سازنده و اساسی دارد که علاوه بر ایجاد ارزش افزوده در تولیدات به طور خاص در تجارت محصولات و خدمات دانش بنیان (هایتک) به قسمت مهمی از تجارت بین الملل تبدیل شده است.

بر اساس آمار منتشر شده ۳۰ درصد تجارت جهانی مربوط به کالاهای دانش بنیان است که پیش بینی می شود تا ده سال آینده این رقم به ۹۰ درصد افزایش یابد.

فناوری های نوین یکی از ابزارهای اساسی و موثر دستیابی جوامع به توسعه است و این حقیقت که فناوری در فرایند رشد اقتصادی سهمی به سزا دارد، امری بدیهی و غیر قابل انکار است.

بدیهی است فناوری به تنهایی قادر به رشد و توسعه یک کشور نیست بلکه انطباق آن با محیطی که باید در آن به کار گرفته شود، امری لازم و ضروری است و مضرات انتقال تکنولوژی بدون رعایت الگوهای بومی به مراتب بیش از منافع آن است.

 

 

                                       

                                       

                                      



:: موضوعات مرتبط: كاتالوگ معرفي محصولات و خدمات , ,
تاریخ : شنبه 22 ارديبهشت 1395
بازدید : 150
نویسنده : زهرا ارژنگي

ما در عصر آمار و ارقام و اطلاعات زندگی می کنیم. در دنیای پیچیده امروز هیچ فعالیت و طرح فنی و مهندسی برای برنامه ریزی و مشاوره پیش نمی رود و بی تردید محور هر برنامه ریزی اصول و منطقی، دسترسی به اطلاعات موثق است.

لذا همگان به مشورت و مشاوره نیازمند هستند تا اطلاعات دقیقی از یک محصول و فناوری بدست آوردند تا از اشتباهات و زیان های ناشی از عدم دسترسی به اطلاعات جلوگیری شود.

ما در این زمینه آماده هستیم تا به علاقمندان در شاخص های گوناگون مشاوره و خدمات فنی و مهندسی بدهیم و به درخواست های کتبی آنان سریعا پاسخ دهیم.

 

 

        

                       



:: موضوعات مرتبط: كاتالوگ معرفي محصولات و خدمات , ,
تاریخ : شنبه 20 ارديبهشت 1395
بازدید : 231
نویسنده : زهرا ارژنگي

از دیگر برنامه ها و اهداف جامعه هلیکوپتری ایران، رشد و گسترش دادن هلیکوپترهای بدون سرنشین و پهپادها می باشد که می تواند خوب زمینه و بستر رشد و ارتقاء فناوری هلیکوپتر در کلیه ی زمینه ها را رقم زده و توانمندی های بی مانند خود را به عرصه ظهور برساند.

امروزه وجود چنین هلیکوپترهایی چه در فاز تفریحی بعنوان هلیکوپترهای رادیو کنترل و چه در فاز کاربری و صنعتی تحت نام پهپادها می تواند آغازگر و شروع کننده رشد فناوری هلیکوپتر در بعدهای کاربردی و تفریحی باشد و دورنمایی را ترسیم کند که همگان بدانند از طریق این فناوری می توان به خدمات خوب و شایسته ای رسید.

جامعه هلیکوپتری ایران به منظور ارتقاء این جایگاه تاکنون توانسته با صاحبان فن مذاکراتی را برگزار کرده و اقدامات خوب و عملی در جهت تولید و ساخت اینگونه وسایل بردارد.

 

 

  

  

 



:: موضوعات مرتبط: كاتالوگ معرفي محصولات و خدمات , ,
تاریخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395
بازدید : 199
نویسنده : زهرا ارژنگي

همایش ها و گردهمایی ها در معرفی فعالیت ها همواره نقش موثر و چشمگیری داشته اند لذا جامعه هلیکوپتری ایران تاکنون دهها همایش را در سر تا سر ایران در محیط های دانشگاهی و علمی برگزار نموده و موجبات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای خیل عظیم علاقمندان گشته است. لازم به ذکر است تاکنون این همایش ها در استان های خراسان رضوی، گلستان، مازندران، شیراز و بوشهر برپا شده است. سمیناری که در آن گروهی از افراد مسائل متعدد را مورد بحث قرار دهند، ابزار مناسبی برای برقراری ارتباط دو طرفه می باشد.

مسائل کلیدی برای بحث مشخص شده وهمه حاضرین فرصت شرکت در آن را خواهند داشت. مدیر نقش هدایت کنترل بحث را به عهده خواهد داشت تا همه شرکت کنندگان آزادانه در بحث مشارکت کرده و هیچ کس به تنهایی بر آن مسلط نباشد. موفقیت سمینار ربه اشتراک گذاشتن دانش و نظرات همگان است.

بدین ترتیب شرکت کنندگان درک بهتری از مسائل خواهند داشت. تعیین اهداف و حدود بحث و حصول اطمینان از گردش آزادانه اطلاعات بسیار مهم است.

١- همایش نقش هلیکوپتر در توسعه ایران فردا از طرف آستان قدس

۲- همایش آشنایی با صنعت هلیکوپتر مورخه ۲۸/ ۰۲ /۱۳۹۲ دانشگاه خیام

٣- همایش نقش راهبردی در عصر جدید مورخه ۲۳/ ۰۹ / ۱۳۹۲ دانشگاه خلیج فارس

۴- همایش هلیکوپتر و تاثیر آن در رشد و پیشرفت سال ۱۳۹۲ دانشگاه آزاد اسلامی

۵- همایش هلیکوپتر و آینده آن مورخه ۰۲/ ۰۳ / ۹۰ دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر

۶- همایش نقش راهبردی هلیکوپتر در عصر جدید مورخه آذرماه ۱۳۹۲ دانشگاه آزاد اسلامی

۷- همایش چشم انداز فرصت های بکارگیری هلیکوپتر مورخه ۱۳۹۲

 

 

 

  

 

 



:: موضوعات مرتبط: كاتالوگ معرفي محصولات و خدمات , ,
تاریخ : شنبه 16 ارديبهشت 1395
بازدید : 234
نویسنده : زهرا ارژنگي

هدف از چنین دوره های آموزش علاقمندان به صنعت بالگرد در زاویه های مختلف کاربری آن می باشد. افرادی در جامعه هستند که علاقمندند تا دانش و علوم خود را در زمینه دانش هوائی بخصوص بالگرد ها که از موقعیت خاص و بسیار جالبی برخوردار می باشند، توسعه داده و در این مسیر به اهداف عالیه خود برسند.

جامعه هلیکوپتری ایران با اقدامی شایسته و مفید برای اولین بار در ایران با دعوت از استادان ذیصلاح و ایجاد محیطی خوب و مفید شرایطی را فراهم نموده است تا علاقمندان به دانش پرواز بتوانند استعدادهای خود را شکوفا نمایند. جامعه هلیکوپتری ضمن خوش آمد گوئی به علاقمندان این بروشور را در اختیارتان می گذارد تا شما بر مبنای آن بتوانید دروس خود را انتخاب و فرا گیرند.

بالگرد وسیله ای بسیار مفید و استراتژیک می باشد که توانائیها و مانورهای بالقوه آن بر هیچکس پوشیده نیست، این وسیله می تواند در بسیاری از خدمات نظامی و غیر نظامی نقش مهمی ایفا نماید و امروزه کشورهای پیشرفته اهمیت ویژه ای برای این پرنده توانا قائل می باشند. عصر امروز را بنوعی عصر هلیکوپتر نامگذاری نموده اند، چرا که خدمات عام المنفعه این وسیله در زندگی روزمره بخوبی هویداست.

 

 

                      

                      

 

نمونه ای از کلاس های تجهیز شده برای برنامه های آموزشی

 

 



:: موضوعات مرتبط: كاتالوگ معرفي محصولات و خدمات , ,
تاریخ : شنبه 14 ارديبهشت 1395
بازدید : 259
نویسنده : زهرا ارژنگي

به منظور ایجاد علاقمندی بیشتر در توسعه فرهنگ سازی فناوری هلیکوپتر از دیگر کارهای ارزشمند صورت گرفته در این مجموعه و شرکت طراحی و ساخت ماکتهای هلیکوپتر در مقیاس های گوناگون بوده و این روند تکرار شد و در حال حاضر همچنان ادامه دارد.

وجود ماکتهای هلیکوپتر در اندازه های متفاوت می تواند برای مقاصد گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد. به عنوان مثال از کلاسهای آموزشی گرفته تا آشنا سازی علاقمندان با خانواده هلیکوپترهای معروف دنیا، اکنون این حرکت جالب موجب شده تا بسیاری از دوستداران جهت تزئین دفاتر خود و یا اتاق های شخصی و یا کلاسهای آموزشی اقدام به سفارش این ماکتها نمایند.

 

                            

 

 

 

                                

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : شنبه 13 ارديبهشت 1395
بازدید : 292
نویسنده : زهرا ارژنگي

ازافتخارات دیگرجامعه هلیکوپتری ایران و شرکت پایا فناوری اخگری، طراحی و ساخت قطعات هلیکوپترهای فوق سبک می باشد که این تلاش و حرکت را از سال ۱۳۸۷ آغازنمود و توانست برای رفع نیازهای آموزشی اقدامات لازم جهت تولید آن را فراهم نماید

درحال حاضر مجموعه جامعه هلیکوپتری ایران توانسته قطعاتی چون توپی اصلی (هاب) جعبه دنده اصلی (ترانسمیشن) مکانیزم سیستم ضد گشتاور (توپی عقب) پولی ها و محورهای انتقال قدرت ، سواش پلیت وفرامین هدایت را ساخته و تولید نماید لذا آن دسته از علاقمندانی که تمایل به خرید قطعات دارند میتوانند با شرکت مکاتبه نموده و قطعات خود را دربرابرسفارش دریافت نمایند. 

. ساخت قطعات هلیکوپترهای فوق سبک شامل:

- سواش پلیت (صفحه رقصان)

- توپی اصلی (توپی مین روتور)

- ملخ های پروانه اصلی هلیکوپتر از جنس فیبر کربن - ملخ های پروانه دم از جنس آلومینیوم

- توپی پروانه سیستم ضد گشتاور

- جعبه دنده اصلی (ترانسمیشن)

- فریم یا شاسی اصلی هلیکوپتر

- محورهای اصلی هلیکوپتر (مست)

- محورهای انتقال قدرت به پروانه عقب هلیکوپتر

- مکانیزم های هدایت هلیکوپتر شامل کلکتیو و سایک لیک

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: كاتالوگ معرفي محصولات و خدمات , ,

به وب سایت جامعه هليكوپتري ايران Iranian Helicopter Society خوش آمدید. اميدواريم مطالب قرار داده شده در اين وب سايت بتواند بخشي از نياز شما را پاسخگو باشد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 204
بازدید ماه : 899
بازدید کل : 63560
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 2

RSS

Powered By
loxblog.Com