عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 20 خرداد 1396
بازدید : 304
نویسنده : زهرا ارژنگي

یکی از افتخارات جامعه هلیکوپتری ایران طراحی و ساخت قطعات هلیکوپترهای فوق سبک می باشد که این تلاش و حرکت را از سال ۱۳۸۷ آغاز نمود و توانست برای رفع نیازهای آموزشی اقدامات لازم جهت تولید آن را فراهم نماید در حال حاضر مجموعه جامعه هلیکوپتری ایران توانسته قطعاتی چون توپی اصلی (هاب) بخشی از جعبه دنده اصلی (ترانسمیشن) مکانیزم سیستم ضد گشتاور (توپی عقب) پولی ها و محورهای انتقال قدرت، سواش پلیت و فرامین هدایت را ساخته و تولید نماید لذا آندسته از علاقمندانی که تمایل به خرید قطعات دارند می توانند با جامعه مکاتبه نموده و قطعات خود را در برابر سفارش دریافت نمایند.

 

 

 

این مجموعه با در اختیار داشتن دو سالن ساخت و مونتاژ، یک مرکز پشتیبانی و یک دفتر مرکزی در استان خراسان رضوی در زمینه های آموزشی، طراحی، ساخت و تعمیرات به مشتاقان سرویس های خود ارائه نماید و آماده است تا دستاوردهای خود را نیز به دیگر شهرهای ایران اسلامی گسترش دهد و در راستای این سیاست نیز تاکنون دوره ها، نمایشگاهها و همایش های مختلفی را در دیگر استانها برگزار نموده است و امروز پس از گذشت نزدیک به یک دهه بعنوان یک قطب قوی و مطرح در فناوری هلیکوپتر توانسته با لطف ایزد منان از خود کارنامه درخشانی را بجای گذارد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: کاتالوگ معرفی آموزش ها و مهارت های فناوری هلیکوپتر , ,
تاریخ : چهار شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 211
نویسنده : زهرا ارژنگي

یکی از خدمات و توانمندی هایی که می توان بدان اشاره کرد، قبول سفارشات و تأمین قطعات هلیکوپترهای سبک و فوق سبک می باشد وجود تیم های طراحی و مهندسی و واحدهای ساخت آماده اند تا در صورت وجود سفارش اقدام به طراحی و تحویل قطعه و یا مجموعه هایی باشند که در صنعت هلیکوپتر کاربرد دارد.

امروزه این مجموعه با حضور در نمایشگاه ها و همایش های مختلف ضمن معرفی توانمندی های خود همواره اعلام آمادگی نموده تا در صورت نیاز قطعات هلیکوپتر را ساخته و تحویل نماید.

کشور ما در حال حاضر از توانمندی های خوبی در زمینه ی ساخت و تولید برخوردار است و این پتانسیل در عرصه هوا و فضا می تواند موجب شکوفایی و اشتغال بیشتر جوانان گردد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کاتالوگ معرفی آموزش ها و مهارت های فناوری هلیکوپتر , ,
تاریخ : چهار شنبه 8 خرداد 1396
بازدید : 239
نویسنده : زهرا ارژنگي

با توجه به اینکه ابعاد و استانداردها در کشور های صاحب صنایع هوایی و فضایی بر حسب اینچ و فوت می باشد، یکی از اقدامات بسیار جالب و شایسته این مجموعه ارائه و اشاعه ی این فناوری بصورت یک تخصص بومی و متناسب با استانداردهای داخلی کشور عزیزمان ایران می باشد.

امروزه تیم طراحی و مهندسی این مجموعه پس از دریافت نقشه ها و طرح ها آنها را مطالعه و پیش از اعمال تغییرات و تبدیل آن به نقشه های میلیمتری و از طرفی سه بعدی سازی نقشه ها، درک مطلب وامکان بکارگیری این مستندات را برای محیط های صنعتی ایران فراهم می نماید.

لذا تمامی مستندات ارائه شده از طرف این جامعه بصورت سه بعدی بوده و کلیه ی ابعاد و اندازه ها بر حسب میلیمتر و سانتی متر می باشد و همچنین بیرینگ و اتصالات نیز متناسب با بازارهای داخلی سازگار شده اند.

 

             

 

 

   

 



:: موضوعات مرتبط: کاتالوگ معرفی آموزش ها و مهارت های فناوری هلیکوپتر , ,

به وب سایت جامعه هليكوپتري ايران Iranian Helicopter Society خوش آمدید. اميدواريم مطالب قرار داده شده در اين وب سايت بتواند بخشي از نياز شما را پاسخگو باشد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 3823
بازدید کل : 62665
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 2

RSS

Powered By
loxblog.Com