عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 28 تير 1396
بازدید : 226
نویسنده : زهرا ارژنگي

از دیگر کارها و خدمات ارزشمند جامعه هلیکوپتری ایران، همکاری با دانشگاهها و مراکز آموزشی بزرگ می باشد که تاکنون نیز در این زمینه تفاهم نامه ها و قرار داده هایی جهت همکاری منعقد گشته است.

از مهمترین همکاری های رایج با دانشگاه ها می توان به حضور دانشجویان در طرح های کارورزی اشاره کرد.

در این طرح ها دانشجویان در رشته های مهندسی پس از معرفی از طرف دانشگاه مربوطه می توانند در کارگاه ها و مراکز طراحی و ساخت حضور یافته و طرح های خود را در این زمینه به نمایش بگذارند تاکنون دانشجویان رشته های ساخت و تولید، برق و الکترونیک، طراحی سیالات و جامدات، رشته های نقشه کشی و طراحی و رشته مکانیک از پر مراجعه ترین رشته ها بوده اند که در این کارورزی ها حضور پیدا کرده اند.

 

 

  

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کاتالوگ معرفی آموزش ها و مهارت های فناوری هلیکوپتر , ,
تاریخ : پنج شنبه 20 تير 1396
بازدید : 226
نویسنده : زهرا ارژنگي

پیشرفت و رشد جامعه هلیکوپتری ایران به عنوان یک نهاد علمی و غیر تجاری بستگی به تعداد متخصصان و صاحب نظرانی دارد که در این مجموعه حضور فعال دارند در غیر این صورت خالی از محتوا خواهد بود. صاحب نظران و متخصصان گوهران درخشانی هستند که رشد و پیشرفت این گروه را با حضور خود تثبیت خواهند کرد و جان خواهند بخشید یکی از تلاشهایی که واقعا باید با تمام توان در راستای آن کوشید جذب افراد متخصص و صاحب نام این رشته می باشد .بدین معنی که جامعه برای تمامی تخصص ها و افراد جایگاه داشته باشد و از آنان بخواهد تا با انتقال تجربیات و دانش خود مجموعه را پر بارتر نمایند و به این حرکت بزرگ جان ببخشند. 

 

جامعه هلیکوپتری ایران ” وقتی می تواند خود را نهاد موفق و کارآمدی بداند که در کنار خود صاحب نظران و متخصصان را داشته باشد و با دعوت از آنان و ارج نهادن به دانش و تخصص شان از وجود آنان بهره جوید و از دانش و راهنمائیهای آنان استفاده نماید. 

 

  

 

 



:: موضوعات مرتبط: کاتالوگ معرفی آموزش ها و مهارت های فناوری هلیکوپتر , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 تير 1396
بازدید : 230
نویسنده : زهرا ارژنگي

از دیگر اهدافی که در جامعه هلیکوپتری ایران تاکنون به نحو احسن دنبال گشته، ساخت و تولید قطعات هلیکوپترها در مدل ها و نمونه های آموزشی و آزمایشگاهی بوده تا در کلاس ها و مراکز آموزشی بتواند پاسخگوی سئوالات دانشجویان و مشتاقان باشد. لذا در این جهت قطعات و مجموعه های ساختاری هلیکوپترها به منظور معرفی بیشتر از لحاظ ساختار و عملکرد در مکان های مختلف به نمایش در آمده است.

 

   

 

 



:: موضوعات مرتبط: کاتالوگ معرفی آموزش ها و مهارت های فناوری هلیکوپتر , ,

به وب سایت جامعه هليكوپتري ايران Iranian Helicopter Society خوش آمدید. اميدواريم مطالب قرار داده شده در اين وب سايت بتواند بخشي از نياز شما را پاسخگو باشد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 2

RSS

Powered By
loxblog.Com